2.2.09

Terk Etmek!!

Aslında pekte yazasım yok.Ama söylemezsem içimden geçenleri hapsedersem yüreğime herşey dahada kötü oluyor ve zaman gecmek bilmiyor .Ağırlaşmaya başlıyor hayat ve en çok da kendim..hiç bir sebep yokken...düşündüm de yaşadıklarımız ne kadar da çok benziyor birbirine...yalnız olmadığımı anladım...ama biliyorum ki aslnda yalnızız...ne sen beni anlayabilirsin,ne de ben seni.İşte böyle durumlarda içimde gitmek duygusu kabarıyor, takılıyor saatler bir noktada.Yaşadığımız düzeni yıkıp,yeni bi düzen kuracak kadar asi bir düşünce!Yeni bir hayat,yeni başlangıçlar,farklı insanlar..Her zaman beynimizin bir köşesinde herşeyi bırakıp gitmek yok mudur?Terkedip gitmek zorunda kaldınızmı hiç?Peki neleri terkettiniz?Bir şehri,bir hayatı,bir toplumu bırakıp uzaklara gitmek!!Mesela ben terk etmek zorunda kaldım;çocukluğumu,ergenliğimi,bunalımlarımı,sevinçlerimi bile terketmişimdir.Ama hiçbirşeyi bilerek terketmek zorunda kalmamışımdır.Peki neden gitmek isteriz ki?Doğdumuzdan beri kendi çabamızla kurduğumuz bir düzenimiz varken,nelerden kaçarız?Terkedilmemek için mi terkederiz??


Geçenlerde 'Hayatını Satan Adam' diye bir yazı okudum.Adam tüm mal varlığını bilmem kaç dolara satıyormuş.Sadece üzerindeki kıyafetleri ve pasaportuyla hiç kimsenin onu tanımadığı, o'nunda kimseyi bilmediği bir yere gitmek istiyormuş.Ve almış başını gitmiş,Hiçbirşeye,hiçkimseye -Eyvallah- demeden.Bu kadar asi bi kararı almasının nedeni ise karısının adamı terketmesiymiş.'Vayy be' dedim.Adam çok seviyormuş demek ki.İşte bir kadının erkek hayatında en büyük yan etkisi budur.Ben adamın yerinde olsam bir bayan olarak aynı şeyi yaparmıydım?bilemiyorum.Ama ne olursa olsun asil bi karar bence.

5 yorum:

LoLLa dedi ki...

su an mimledim seni hadi bakalim ogrendik mi baby ;)))

Smiley.. dedi ki...

Şeyy bu kadar erken olacağını tahmin etmemiştim :).
Öhöm..şimdi sen konu söylememişsin ya.ben sallıcam konuyu öylemi?Anlamışım sanırım:D

Hayalet dedi ki...

Terk etmek, aslında sadece ilişkilerde yorumlanan bir onu gibi görünür. Çünkü hayata bağlayan da, kopartan da, kalbin diğer yarısıdır. Önemli olan, sevgisiz ve faydasız bir ilişkiyi, kötü giden kariyeri, sıkıntı veren huyları, acıları ve huzursuz ortamları terk etmektir. Kavuşmak iste, madalyonun öteki yüzü...

Smiley.. dedi ki...

Haklısın Hayalet.Kısacası insan içindeki ve dışındaki olumsuzlukları bişekilde geride bırakmalı..hayatı zorlaştırmamak için!!

Digital Sevgi Kelebeği dedi ki...

İnsanların doğduktan sonra, kendi için değil de, iş, güç, okul v.s gibi nedenlerle kendi hayatının seyrinden kopup gitmesi çok kötü bişey..

Baze ne için, kimin için dizayn edildiğini sorguluyorum hayatın..

Bak yine sorguladım:) Hadi bakalım sosyaliçerikli bir mesaj da patlatayım artık...:)

Terkedilmediğin, ve terketmediğin sevgilerin ve değişmek zorunda kalmadığın kararlarının bol olması dileklerimle:)

Uzun ve derin oldu biliyorum, anlamadıysan e-posta at lütfen:)