8.2.09

Feel Like a Star (Yıldız Gibi Hisset.thy reklamından)

Geçen sene bu zamanlar Türk Hava Yollarında çalışan bir arkadaşım bana, kabin memuru (hostes) alımları olduğunu söyledi ve benim de başvuru yapmamı istedi.İlk duyduğumda 'yok olmaz' dedim.Çünkü okulum vardı, bide şartlarını okudum herşey uyuyo bitek istanbul'da yaşama şartı bana uymadı.Hem benim fikirlerim kendimin onayından sonra tamam olmuyo.Onaylatmak zorunda olduğum vatandaşlar da var.İçimde pek heves de yoktu, yinede söyledim bizimkilere.Babam ne hikmetse; 'git şansını dene kızım' dedi.Ama en çok da canım yengem verdi gazı.
Herşey 1 hafta içinde gelişti.Ve ben bindim otobüse gittim Dünyaya hükmeden İstanbul'a.
Arkadaşım karşıladı beni kardişimle beraber.Biraz hasret giderdik.Sonra arkadaşıma gittik.Kardeşim de sınavı olduğundan bizden ayrılmak zorunda kaldı.Ertesi gün aldım belgelerimi atladık taksiye gittik başvuru yerine.Kızlar erkekler karışık uzun bi kuyruk vardı.Gider gitmez başvuru belgelerini kontrol eden kişilerle bi bayanın tartışmasına şahit oldum.Tırstım tabi.Ama neyse ki herşeyim tamamdı.İçeri geçtik.Boy-kilo kontrolü yapıldı.Boyum tam tamına 1.65 kilomda 56.Kısa boylu bi bayan vardı.Yazık boydan kaybetti.Ne var sanki üç aşağı beş yukarı olsa??Yazılı sınava giriş kartımı aldım.Arada baya zaman vardı.Yani bu Thy için 3 kez gittim-geldim İstanbul'a.Yazılı sınav ingilizceydi.Sınavı geçtim.Acayip kolaydı.Sora bide mülakat vardı tabi.En heycanlı bölüm.Girdim salona karşımda 8-9 kişi.Soru yağmuruna tutuldum girer girmez.Heycan yaptım ister istemez.İnsan bi su ikram eder.)

Nerelisin?
Neden bu mesleği seçtin?
Şuana kadar nerelerde çalıştın?
Bide ingilizce bi soru vardı.(Hatırlamıyorum.anlamamıştım zaten.ama yinede No ı don't demiştim.:) heycanıma verin :'( )

Böylece bitti bir thy macerası.Sonuç ? olmadı.Yolculuk esnasında çok güzel arkadaşlar edindim.Hala görüştüğüm insanlar var.Resim ne alaka? diyenler olursa; bilmem..!!içimden geldi..Uçak tan iyidir:)

Buaralar tv de de sık sık Thy nin Oscar ödüllü ünlü aktör Kevin Costner ile çektiği reklamı var.Reklam hem esprili hemde akılda kalıyor.Çok şirin bi reklam olmuş bence..En çok da Kevin amcamın kahve içeceği anda camdan güneş ışığının içeriye yansıması ve ordaki güzel kızla bakışmaları hoşuma gitti.Müzik gayet güzel...Kevin de:).Ama, Kevin Costner'ın aynadaki görüntüsü denk düşmemiş belli ki.Elindeki kitap da merak konusu..Aldığım duyumlara göre şarkıyı söyleyen kişi Türk müş.Şarkının sözleri şöyle anladığım kadarıyla;
(
Şuradan izleyebilirsiniz..)


''In the morning, in the evening, whenever you need me, I got time, I know forever you'll be mine!
I feel like a star. Let it rain, let it snow, I don't mind.
I feel like a star.
Be at home, be at far, I will come, in the morning, in the evening, whenever you need me, I got time, I know forever we'll fly...
I feel like a star.. I feel like a star.... I feel like a star..." (arada anlamadığım yerler var..Anlayan varsa yazsın.sevinirim valla:))

18 yorum:

Digital Sevgi Kelebeği dedi ki...

Yazı için çok teşekkürler..

Ayrıca bu reklamı çok merak ediyorum, teşekkürler. :))

Smiley.. dedi ki...

Okuduğun için ben teşekkür ederim.
Reklam merak edilecek türden..izle mutlaka ;)

Adsız dedi ki...

aynadaki görüntünün küme ait olduunu biliyor musun ??:))

Smiley.. dedi ki...

hayır bilmiyorum.Kimin görüntüsüymüş?merak ettim şimdi:)

Adsız dedi ki...

arkadaşım thy ingilizce sınavında soruların içeriği ne idi yazarsan memnun olurum ve kaç soruydu benide ön mülakata çağırmışlarda

Smiley.. dedi ki...

tabiki yazarım..100 yada 80 soruydu.eğer biraz inglizce gramerin varsa bulmaca gibi çözersin.Genel olarak boşluk doldurmalar vardı.paragraflar vardı şu öss soruları tipinde ama çok çok kolay tabiki.paragraftaki konu hakkında sorular sorulmuştu.Htırladığım kadarıyla böyleydi.
Bol Şanslar..Başarılar.:)

Adsız dedi ki...

..let it sun let it rain...I'm a pisces, you're a cancer, baby believe me,that's a sign, i know we're one of a kind..

Adsız dedi ki...

karamel çok tşk ederim arkadaşım ama tek korktuğum ingilizce mülakat umarım sorulan sorulara rahat bir şekilde yanıt verebilirim gerçekten bol şanslar bana...

Smiley.. dedi ki...

ADSIZ1........teşekkür ederim.reklamın eksik bölümleri için.:)


ADSIZ2........asıl ben teşekkür ederim.güleryüzlü olman sana artı puan kazandırır.Birde ingilizce olarak 1 soru sordular sadece.korkmana gerek yok.zor deil emin ol.;)

dchetin dedi ki...

Dünya'ya hükmeden İstanbul .)

Smiley.. dedi ki...

dchetin.......:)))evet aynen öyle.

Adsız dedi ki...

Yawrum al sana şarkının adı:
Marka: Türk Hava Yolları (Thy)
Müzik: Yosun Müzik - Fatih Aygün & Korhan Uran - Feel Like A Star

Benimle irtibata geçmek istersen buraya tekrar uğrayacağım. Ozaman adres bırakırım. Ordan konuşuruz. Bak seni çok beğendim. Yalan değil:))

Adsız dedi ki...

bu şarkı elinizde varmı acaba?

Smiley.. dedi ki...

Hayır yok ama bulmaya çalışırım istersen;)

Tripoli86 dedi ki...

Reklamın ana fikri şu: Adam THY'nin uçağında o kadar rahat ediyor ki kendi star gibi hissediyor :)

Reklamın saçma yanına gelince. Adam uçaktan iniyor, halen ben yıldızım diye geziniyor ortalıkta. Hatta adamın biri fotoğraf çekerken adamın karısının yanında poz veriyor. Peki Türk erkeği buna sessiz kalır mı? Bence kalmaz, ağzını burnunu dağıtır adamın :)

Smiley.. dedi ki...

Tripoli.....:reklam işte.:)Türk erkeğine gelince..tabiki sessiz kalmaz.ağzını burnunu dağıtamasa da basar küfürü:)

darkblueboy dedi ki...

I FEEL LIKA A STAR


In the morning,
In the evening,
Whenever you need me,
I got time,

Be at home
Be at far
Be in a happen
I will come
I know forever
You'll be mine...

I feel like a star
I feel like a star

Let it shine
Let it rain,
Let it snow,
I don't mind.
I'm a pisces,
You're a cancer,
Baby believe me,
That's a sign,
I know we're one of a kind...

I feel like a star
I feel like a star
I feel like a star
I feel like a star

by rıdvan yaka

Sarı vosvos dedi ki...

In the morning,
In the evening,
Whenever you need me
I got time

Be at home Be at far
Be at a heaven (cennet)
I will come
I know forever You'll be mine

I feel like a star
I feel like a star

Let it shine
Let it rain,
Let it snow,
I don't mind.
I'm a pisces,
You're a cancer,
Baby believe me,
That's a sign,
I know we're one of a kind...

I feel like a star
I feel like a star
I feel like a star
I feel like a star