17.12.09

Hayat devam ediyor, ben yazmasamda


Bu akşam bloguma yazamama durumuna son veriyorum.
uzun zaman oldu bloguma giremiyordum.Önceden mailime geliyordu yaptığınız yorumlar, ama son zamanlarda ne mail geliyor ne de bloguma girebiliyordum.Hani en son demiştim ya işsizler
alemine gireceğim diye.Evet aynen öyle oldu.Bu durumda bloga da giremeyince gerildim baya.
Benim acilen tatile, geziye, kampa vb.. gitmem gerek.Ya valla tamamen bi değişim olması lazım hayatımda. Gidip kafamı dağıtmam lazım.Yazarken bile heyecan kapladı içimi.Ama bırak tatili ben dibimdeki sahile bile gidemedim yaz boyunca.
İşsiz kalmak ne demekti başıma gelmeyene kadar bilmezdim.Çünkü bi işim vardı ya ozamanlar.Ancak sonradan işler tepetaklak olunca birden hopp hoşgeldin işsizlik.İşte bu süre içerisinde herşey birbirine girdi karmançorman oldu. zor günler beni bekliyor.

Şu evde olduğum dönem içerisinde de hayatım başka bi yön aldı sanki.Biraz da monotonlaştı.Öğlene doğru kalkıyorum. Bikere bu benim hiç sevmediğim bir durumdur.Tamam bende seviyorum uyumayı ama böyle suyunu çıkarmadan, mesela günde 8 saat. Ayılar bunun bokunu çıkarıyolar ya aynen bende öyle yapıyorum.Ya hayvanlar nasıl beceriyor bütün kış uyumayı aklım hayalim almıyor.Fazladan uyuduğum her dakika hayata ettiğim nankörlükmüş gibi geliyor ama sonra düşünüyorum kalksam napıcam ki.?bi işim yok gideyim.Kitap okuyayım desem ona birsürü zamanım kalıyo film izlesem onada yeterince zamanım oluyor.Aslında geceleri gündüzlerden daha çok severim ben.Bide günün iyi geçmişse akşamın keyfi başka oluyor.Gece de huzur var ruh var tamamıyla.
Kaç gündür akşamları dizilere sardım kendimi.Yavaş yavaş hayatımı ele geçiriyorlardı neredeyse, taki ben rüyamda bütün dizi karakterlerinden karma bi senaryo görene kadar.yaprak dökümündeki oğuz bana aşık olmuş, bu kalp seni unuturmu daki gibi işkence gürürken kurtarıyordu beni, ardından ferhunde bana hain planlar kuruyor, birden kavak yellerindeki denizin kollarında aşk yaşıyorum mineyi çatlata çatlata, bi bakıyorum bizi ayırmakla uğraşan mürsel süzülüyo karşımda.yürü git lan diyorum en şahane repliğini kullanarak..tek dileğim şu kabuslar 2009 da kalsın ve 2010 a süper bi şekilde gireyim.. yani;
iş bulayım herşeyden önce,
daha sosyal bi hayat,
sevdiklerime yakın olayım,
sağlık eksik olmasın,
mutluluk ve huzur limitsiz olsun,

.....yeni yıla nasıl girersen öyle gider mantığına inanıyorum aslında.gecen sene ot gibi evde girdik bizimkilerle.bu yılımda aynen ot gibi geçti.yeni yıla aşkı memnuyu izleyerek girince bihter gibi olursunuz demiyorum yada sarhoş girip bütün yıl ayyaş dolaşırsınızda demiyorum tabiki.ama en azından eğlenerek girmek daha güzel.

.....yeni yıl geliyor ama içimde hiç bi kıpırtı yok çünkü her yeni yılda dünya yine aynı durmadan dönmeye devam ediyor, kötü yönde değişime uğruyor, bi başka oluyor, hiç gülümsemiyor.sadece tarih değişiyor.geriye kalansa sadece dileklerim oluyor..
dileklerimin her ne kadar gerçek olmasını istiyorsam da her sene, bu defa bir sonraki sene için tekrar hayal olan şeyler olmasın istiyorum..

11 yorum:

StummScream dedi ki...

Ev de boş boş bütün günü geçirmek ve yalnız kalmak, üzerine çaresizce bir eğlence yaratmaya çalışmak çok zor birşey biliyorum =)

Supernaut dedi ki...

Ben de diyorum ki keşke senin yerinde olsam, ama para da biyerden aksa böyle oluk oluk, ılık ılık.

Boşver iş bulana kadar en güzel yaşamı sürüyosun şu an, keyfini çıkar :)

KaRaMeL dedi ki...

StummScream...:sendemi bendensin:)
eğlencem var aslında.dünya tatlısı yeğenim var huzur veriyo insana.ama çalışmadan yapamıyorum.hem kendim kazanmalıyım hemde psikolojik olarak özgüvenim yerine geliyo.bunuda bilirsin:)


Supernaut...:hayda sende de bi miskinlik sezıyorum ama bilemıcem tabı görmeden:d
para oluk oluk aksa iş bulmak için acele etmezdim heralde.
yaz olsaydı keyfini çıkarırdım bal gibi ama kışın burası ölü memleket.sende işinin keyfini çıkar:))

mehmet akif dedi ki...

hayır, sen olmazsan hiçbir şey devam etmez. eşyayı canlandıran ruhundaki ışık. sensiz her şey anlamsız.
bak bana, insanların bensiz seviştiğini biliyorum ama ben ona sevişme demiyorum. çünkü ben eksiğim

KaRaMeL dedi ki...

mehmet akif...:ilginç bi bakış açısı.:)ama katılmıyorum sana.herkesin içinde debelendiği bi hayatı var sen olsanda olmasanda..devam eden.

LoLLa dedi ki...

evveeet babycim benim .)
orda yorumunu yayınlayamadım ozur :(
bi sure boyle idare edicez .)

KaRaMeL dedi ki...

temam :)
merak ettim ondan sordum:)) ögrendim iyi oldu;)

Ruyayla dedi ki...

Ben uzun zaman yazamadım ama özlüyor insan.. yazmasan da hayat devam ediyor elbet.. Ama yine de bırakma bence arada bir gel özletme kendini :))

Hayat dedi ki...

Beklentilerinin gerçekleştiği mutlu bir yıl dilerim.

Supernaut dedi ki...

MÜJDEEEEe, mimlendin :)

http://putuhead.blogspot.com/2010/01/dost-bildiklerim-mimledi-beni-pervaszca.html

KaRaMeL dedi ki...

hadi yaa:d
cok geç kalmışım görmekte:s
hemen bakim ben konuya.))