8.4.09

Hiçbirşey Yarım Kalmasın - Ödül Mim

Hiçbirşey yarım kalmasın diyordun ya..
al sana bütün..
al sana gözyaşı..
al sana aşk..
al sana acı..
çok şık durdu ama itiraf et..
ben bile yapamamıştım bunu kimselere,
hakkını vermek lazım..
hata neydi..?

evet.. belki uzaklar..
buymuş demek ki sonu..
aklına gelirmiydi hiç..
demek ki..
sonuna kadar açmamalısın kalbinin kapılarını kimselere,
hele önlerine asla koca koca taşlar koymamalısın..
Öyle bir gün gelir ki, alır o taşları kafanda patlatır..
üzülürsün..




.........

Bu arada Digital Kelebek 'im, dimple ve carameLia beni gelir gelmez ödüllendirdiler:)çokk teşekkür ederim.
Büyük bi zevkle kabul ettiğim ödülün yanında birde kurallarını da aldım.


Şimdi kurallar şöyleymiş:

-Ödülü verenin linkini yayımlamak.

-Ödülü verdiğin kişilere mutlaka haber vermek.

-Bu ödülü verdiğin blog sahibinin linkini vermek.


Mim heryere dağıldığı için, kimseyi mimlemeden yazıma burda son veriyorum.

2 yorum:

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

ödül üstüne ödül verdim :))http://caramelia22.blogspot.com/

Smiley.. dedi ki...

carameLia....:gel gel ödüle gell:D Canımm ya..teşekkür ederimm.