23.2.11

Bigün bende o topuklu ayakkabılarda salına salına yürüycem.:)



Geçen hafta sağ elimde kırmızı leke halinde kızarıklıklar ve şişkinlik oluşmaya başladı.Gittikçe rahatsız oldum.Doktora gittim kan tahlili için kan verdim.Zaten kansızlıktan ölcem, toplam 3 tüp kan aldılar.Neyseki bu defa bayılmadım.gayetde iyiydim.sonra röntgen çektirdim.Doktor bile anlamadı ne olduğunu.Gerçi bizim burası sürgün yeriymiş bütün sürülen doktorlar buraya gönderiliyormuş.Normal değil yani birçoğu.Dahiliyede bi bayan doktor var.ilkokul çocukları gibi saçları ortadan ayırmış iki yanına toka takmış sakallı bıyıklı şişko bişey..hastalarıyla sorunsuz geçen günleri cok azmış.hatta sekreterlerlede anlasamadığından onun sekreteri yok, her işini kendi başına yaıyor..benim gittiğim günde aynı şekilde sorun çıktı deliler gibi sesli sesli kahkahalar atıp konusuyordu.psikolojik hastalar gibi.böylelerinin aklından şüphe edemem, çok zekidir eminim ama bu nasıl bi devlettir ki böyle ruh hastalarını böyle bi ortamda bulunduruyor!!Sonradan öğrendimki zamanında abimde tartışmış o kadınla.hatta çok komık bi durum olmuş.Normalde abim kolay kolay doktora gitmez.bi gün grip olduğu için gitmiş, tamda o kadın doktora denk gelmiş.Kadın abime demiş ki 'böyle basit bir burun akıntısıyla gelip beni meşgul ediyosun.' abimde 'sen ne işe yarıyorsun peki' demiş.:d
kadında 'sen benim işime karışamazsın' demiş.öyle bir diyalog geçmiş aralarında.

.........
Doktor ilaç ve krem yazdı.kullanıyorum, yalnız işkence gibi geliyor.bişey farkettim, eskisi gibi değildi hastane.sırtımda yük gibi değil tam tersiydi bu defa.ama yinede allah kimseyi düşürmesin, onsuzda bırakmasın bizi diyorum..
haftasonu patronumun oğlunun nişanı vardı.topuklu ayakkabılar, ince çorap, elbise, kuaför.....hiç bana göre değil.nasıl yürüycem nasıl oynıycam derken geçti gitti.Ayaklarım mahvoldu topuklu ayakkabıdan.Kadınlar için en önemli aksesuar, insanın duruşu değişiyor ama ayak düz tabana alışkın olunca acısı çok fena çıktı.Bide nedense kendimi herkesten uzun hissediyorum topuklu giyince.böle deve gibi bişey oluyorum sanki.dengemi kurmakta bile zorlanıyordum.heran yere yapışma korkusuyla yaşadım bütün gece boyunca..bazı kadınları görüyorum öyle salınıyorlarki o ince topuklarla, sanki doğduklarında allah tarafından o yetenekle beraber doğmuşlar gibi.evet çok güzeldi ama işkence gibiydi.

bu haftaki dileğim:
güzel olan herşey aynı zamanda acısız ve yan etkisiz olsun lütfen.

....yazarken imla kurallarını çiğneyip geçtim..:) yasaklar ne için varmış çiğnemek için ..bende öyle yaptım.

6 yorum:

çok@şık dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun melek :)Anlattığın hastane çok tanıdık geldi:) Hastane fobini yenmene sevindim ama. Oradakilere de hak vermek lazım o kadar maaş o kadar hasta allah onlarada sabır versin. Ama sen yinede sağlığına dikkat et. Hastaneye gitmendense düğünlere nişanlara gitmeni yeğlerim tabi topuklu ayakkabılar dahil :)

Supernaut dedi ki...

Bravo, Türkiye'deki hastaneleri yerden yere vurmayan ender insanlardansın. Bizde bir trend var, doktorların boyu devrilsin, hastaneler batsın, Avrupa'da şöyle böyle.. Muhtemelen bir yakını ölmüştür, doktor kurtaramamıştır, aynı yakını 60 sene boyunca günde 2 paket sigara içerken neredeydin? (Yakın sana söylüyorum, Karamel sen anla) Neyse böyle konuşanlara karşı nefretimin derinliklerine çok inmeden, geçmiş olsun diyem geçem.

Topuklu ayakkabı bir etikettir, erkek egemen toplumun kadınlara empoze ettiği ve yuttuğunuz bazı zokalardan biri. Neyse ki buna karşı bilinçlenmeler çoktandır başladı, o ilkel eziyetin sonlandığını belki biz göremeyiz ama sonraki nesiller zaten topukluyu müzede görür ancak. Ya da ben böyle düşünüyorum.

KaRaMeL dedi ki...

çok@şık...:teşekkür ederim aşık:) çok haklısın canım onların da işi zor..ben alıştım şimdiden..yazda gelıyo düğünler bol olur :)

supernaut..:dönüp dolaşıp bu meseleyide sigaraya bağladın ya helal olsun.
tabi cnm eskiden daha fazla eziyet ederdi topuklar.. ama şimdi platformu, apartmanı, dolgu topuğu çıktı artık eskisi gibi dert değil.sonraki nesil bizi aşar bence:)

Supernaut dedi ki...

Bıraktıracam o mereti sana gör bak ahaha,

Ya ben komple kalkacak topuk mopuk kalmayacak diyorum sen dert değil artık topuklar diyosun :P İnsanlar rahat giyinmek varken niye eziyet çeksin ki? Bu korsenin çöküşü gibi birşey, topuk da öyle olacak. Olacak !!!

KaRaMeL dedi ki...

başımın etini yedin.:)
topuk kalkarmı yaw..o kadının caanım aksesuarlarından birisi.kadını topuksuz topuğu da kadınsız düşünemeyiz.bende rahatıma düşkünüm ama topuklu ayakkabıdan vazgeçmiyorum:)

baby_is_on_road dedi ki...

topuklu topuksuz her zaman güzeldir benim arkadaşım.