28.5.10

Evdeki büyük parti pijama partisinden ibaret oldu


Tatil izni bitince annemler orda kaldı ben ve yengem birlikte döndük.Dönerken aslında 22 saati otobüsle gitmeyi gözümüz kesmedi.Oyüzden uçak bileti baktık.Ama fiyatlar çok kazıktı ve kalkış varış saatleri bize uymadı.Tek çare otobüs kalıyo, hiç keyfimiz yok tabi.En azından tv ve internet hizmeti sunan otobüs firması olsun dedik.Öylede yaptık ama bu tam gelişmiş olanından değildi ( hani koltuk aralarında baya bı mesafe olanlardan) Bildiğiniz otobüstü tek özelliği tv ve internet olması.
İnterneti hiç kullanmadık.Çünkü lap topu dizimin üstüne koysam sığamayacaktık koltuğa sıkışıp kalacaktık o derece yani.Bidaha otobüsle gitmeye töbe ettim.
Neyse biz yolda gelirken hayaller kuruyoruz şimdi, pijama partileri yapıcaz, sabaha kadar içicez, gezcez tozcaz.Kafamıza göre takılıcaz, odamda rahat rahat sigara içebilicem, eve birilerini atıcam falan:)
Ama 2 hafta oldu ne parti verdik ne içtik.Tek keyfim odamda sigara içebilmem oldu bide kızlarla içmeden sabahladık pijamalarla.Çok özledik bizimkileri, Nisan burnumda tütüyo.Telefonda konuşurken utanmasam ağlıycam.Kurban olurum ben ona ya hayatıma ne kadar çok renk katıyormuş, mutluluk saçıyormuş meğersem.Sabırsızlıkla bekliyorum gelmesini.

Bu hafta sonu sınavım var, yine Aydına gidicem bugün.Ama sınav giriş belgem yok.Postacının anlattığına göre; biz evde yokken postacı gelmiş, evde olmadığımızdan belgeyi komşumuza bırakmış.komşuda 'yok vermedi' diyo.2 arada kaldım şimdi hanginize inanıcam ben?bu postane ve postacılardan çektiğim yeter artık..olan bana oldu.Bugün gidip giriş belgemide aydından alıcam.sırf bunun için erken çıkmam gerekıyor, hemde bu sıcakta..

Ama annemler yokken baya sorumluluk biniyomuş insana, paranoyak oluyo insan.Atatürk'ün bi sözü var "Mesulıyet yükü, her şeyden, ölümden de ağırdır." diye.Neredeyse bu derece oldum.Acaba tüpü kapattım mı,kapıları kitledim mi, çeşmeler kapalı mı, pencereyi açıkmı unuttum falan filan diye yaptığım şeyi defalarca kontrol ettiğim oldu.Meğer bizimkiler varken kafam ne kadar rahatmış ev konusunda.Okadar titiz davranmama rağmen başımdan acayip bi mesele geçti.Geldiğimizden beri evde fırsat bulup temizlik yapamadığım için geçen pazar sabah kalkıp ortalığı toparladım.Akşama kadar sular kesikti belediyenin halt yemesinden.Ptesi sabah kalktım hala su yok.Tabi pazar gününden actığım çeşmeleri kapatmak aklıma gelmedi hiç.Ben işe gittikten sonra sular gelmiş.İşten dönene kadar sular akmış hemde şarıl şarıl.Allahtan evi su basmamış.Ona şükrettim önce, sonra gelecek su faturasını hesaplamaya başladım.saatte bir havuz nekadar su alır, kaç ton olur, fatura ne kadar gelir ...aslında bu kadar problem yapmamın nedeni bizimkilere nasıl açıklama yapacağımın hesabından kaynaklandı.bisürü tantana yani.ama haberlerı olmadan fatura geldi, neyseki korkulacak bişey olmadı.

Yani bu sorumluluk çok fena bişey.Herkese karşı sorumluluklarımız oluyo.Annem için odamı toplamalıyım, babam için akşam eve erken dönmeliyim, sınavlar için iyi çalışmalıyım, patronum içinde eşşek gibi çalışmalıyım, sevgilime sık sık ilgi göstermeliyim, arkadaşımın önemli günlerinde yanında olmalıyım, hayat için para kazanmalıyım, devlet için vergi ödemeliyim, toplum için iyi insan olmalıyım....
doğduğumdan beri yılyıl üstüme bindirilen bukadar sorumluluğu yapmak zorundayım.Çoğuda başkaları için.Ama kimse bana bunları isteyip istemediğimi sormaz.

17 yorum:

StummScream dedi ki...

Adaya mı yerleşsek acaba =))

Supernaut dedi ki...

Ya ben de 12-14 saatlik bir yolculuk için otobüs bileti alıcam da, teknobüs varmış pamukkalenin, ondan alayım diyorum, var mı bi bilgin? senin seyahat ettiğin ondan değilmiş sanırım? internet minternet olmasa da olur da bari bi film koysalar da izlesem yahu.

Sorumluluk konusuna gelince, neyse gelmeyelim, sen otobüsü anlat :P

KaRaMeL dedi ki...

sorumluluk konusu geriyo dimi insanı, neyse ben otobüsü anlatayım:P aa evet duymuştum teknobüsü.onda her yolcu koltuğunda tv film ve müzik dinleme imkanı var.dokunmatik ama sanırım.çok havalı bişey gibi.ben allahın dağından geldim o yüzden orda yoktu bu firma.:)umarım senin gideceğin yere gider.
ıf you have further question please dont hesitate to ask me:)

Supernaut dedi ki...

dokunmatik dedin, orada bittim, ulusoydan varandan da bi farkı yokmuş fiyat olarak, dur bakalım ben onu bir deneyeyim, haber alamazsan bir süre bil ki teknobüsün teknolojik harikalar diyarında kaybolmuşumdur. Asla inememişimdir otobüsten :P

Further question olarak da hmm, çin yemeği de veriyorlar mı servis olarak? uheuahe

KaRaMeL dedi ki...

:))nereye gidiyosun sen bakim.gelince yazsana nasıl bişeymiş merak ettim bende.ama ne diycem, eğer gece yolculuğu yapacaksan uyku hiçbişeyın önüne geçmıyor.hani evde deılsınkı fılm arasında yüzünü yıkayasın yada kave içesin fıncanda..yada ben susim en iyisi sen dönünce yaz:)
çin yemeğini çin lokantasında veriolar cnm:P otobüste dankek vardı:)ha belki yaz geldi diye dondurma da verirler.:d

Supernaut dedi ki...

Dankek de olur tamam napalım :/

Fethiye - İstanbul seferi daha var gerçi temmuz başı.. Tüm tecrübelerimi aktaracam biletimi de aldım. Teknobüs ile ilgili bilinmeyen, su yüzüne çıkmamış hiçbir gerçek kalmayacak !!

Burcu dedi ki...

hmm baya bir anti tekno olmuşum uzun zamandır.. bu otobüs yeni mi çıktı acaba?

khaos dedi ki...

omzunda ne kadar yük olursa olsun,

iyi olduğunu bilmek,

harika!

KaRaMeL dedi ki...

aslında hiç iyi değilim kelebekim: (

StummScream dedi ki...

Hmm pek bir mutsuzluk nedendir acep?

Supernaut dedi ki...

Buraya yazacaktım detaylı teknobüs incelemelerimi, ama madem mutsuzsun sırf neşelen diye(yersen:P) blogumda geniş geniş yazacam.

Hadi oku da mutsuzluğun gitsin.

KaRaMeL dedi ki...

StummScream...:yazarım belki;)


Supernaut...:geldin demek.hanı yazmamışsın bişey..

Supernaut dedi ki...

Sabır ımmmm erdemdi. Galiba :P

Okunmaya değer birşeyler çıkması için biraz zaman geçmeli Karamelciğim, yarın olacak sanırım :)

lezzet sarayı dedi ki...

harika bir yazı bayıldım

allecra frain dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
allecra frain dedi ki...

Aslında yine de evde kısa süreli bile olsa yalnız olmak insanı büyütüyo :)

Yine de keyfine bak canım...

İmza:17yıllık bir adet wmi;)

Jacqueline dedi ki...

karamel nerelerdesinn???