24.3.09

Goca Ayak Harry ( Mim )

Digital Kelebek :) mim lemiş beni.Holeyy:)))
İlginç bir konudan hemde.Konumuz; bana dair geçmiş ve bugüne ait lakaplarım.
Ben pek sakin bi insan olduğum için lakap takan çok nadirdir :DŞöyle bi düşündükten sonra aklıma gelenleri yazayım hemen. Şu thy maceramda başvuru yapmamı isteyen arkadaşım bana bi lakap takmıştı.Maceramı merak edenler buradan bakabilir.

Lisedeyken yediğiniz içtiğiniz ayrı gitmez.Her haltı beraber yaparsınız.Bu esnada fiziksel kusurların yanı sıra o kişinin karakterine uygun özellikler göze alınır seçilirken.Bana goca ayak harry derdi arkadaşım.:D çünkü ayaklarım büyük:s Öyle çok da kocaman değil ama sizinki 38 ise benımki de 39. :)Hep sorunlu olmuştur ayakkabı seçimim, hatta İstanbul'da bile beraber ayakkabı bakmıştık..Ozaman da dalga geçerdi goca ayaklı diye.:d Evlenirken napıcam kimbilir!! acaba şirin bi ayakkabı bulabilecekmiyim?:)

Sonra yine çok sevdiğim başka bi arkadaşımla birbirimize Mıkhbile deriz. Hani şu avrupa yakasındaki Makbule var ya.Burhan'ın telafuzuyla Mıkhbile olan:D Makbule ye benzediğimizden değil hani, sırf eğlence olsun diye:)Sanalda da adımın kısa halini kullanırlar.Blogcanlar da karamel derler.:)
Şimdi ben bu Mim i severek;
Telaşlı Penguen ' e paslıyorum.Hadi bakalım.:)

6 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

:))))))))) Benimde ayağım küçük olduğu için,istediğim modelleri bulamıyorum.(35)

khaos dedi ki...

Mim için saol Mıkhbile'cim:))
Ahaha:P

dimple dedi ki...

Mim'lediğin için thanks canım...
Ayak ne canım benimde 38-39 :p
Ben ne ayaklar biliyorum ayakkabıları yok,ne ayakkabılar biliyorum içinde ayak yok :p

Smiley.. dedi ki...

beyaz mendil.....:Sen yine benden şanslısın:)
küçük ayakta ayakkabı daha güzel duruyo:)


Digital Kelebek....:Ayıp olmuyomu şef:P


dimple....:Rica ederim cnm;)
Sende bendensin desene:)

FearDrop dedi ki...

merci karamel ;)

Smiley.. dedi ki...

FearDrop...:;)Rica ederim Colin kazım :D